oferta

offer-banner
wave-big

Pozytywne miejsce pracy

Martwisz się o wypalenie zawodowe w swoim zespole? A może chcesz lepiej zintegrować swoich pracowników? Chcesz, żeby Twoje miejsce pracy było bardziej pozytywne, a pracownicy bardziej zaangażowani?

maria-kmita-round

Do pracy nie zawsze biegnie się w podskokach z pieśnią na ustach, ale nasze szkolenia pomogą reaktywować Twoich pracowników, wzmacniając ich odporność psychiczną i wyposażając w innowacyjne narzędzia do radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.

Każdy marzy o tym, żeby nie tylko mieć pracę, ale też chcieć w niej być. Humor jest czynnikiem, który sprawia, że chce nam się pracować. Co ciekawe, dokładnie takie same korzyści przynosi organizacji wdrożenie pozytywnej psychologii. Tak więc najlepiej podwoić te korzyści łącząc naukę o humorze z zasadami pozytywnej psychologii.

Warsztaty Optymisji bazują na najnowszych badaniach w obu dziedzinach tak, aby Wasze miejsca pracy pozytywnie się zmieniały.

quote-iconquote-icon
quote-icon

Maria Kmita przeprowadziła dla naszych pracowników bardzo energetyczne, pozytywne warsztaty śmiechu! Było o pozytywnych relacjach w miejscu pracy, było zabawnie, a ci co nie mogli być na warsztatach żałowali, że się nie zapisali: śmiech niósł się po korytarzach :) Bardzo polecam współpracę z Panią Marią: jest rzetelną, profesjonalną pasjonatką tego, co robi!

Jolanta Ukleja
Wyższa Szkoła Bankowa
quote-icon

Warsztaty Optymisji to ekstremalna dawka pozytywnej energii, która pozwala uczestnikom zrozumieć jak ważnym aspektem w naszym życiu i w pracy jest humor, dobre słowo, czy wypuszczenie ciut powietrza z balonika. Dr Maria Kmita serwuje to wszystko stosując wysublimowany żart :) Zapewne to nie nasze ostatnie spotkanie. I tak dowiedziałam się, że można mieć doktorat z humoru!

Dominika Frydlewicz
CEDO
quote-icon

Radość, uśmiech i pozytywne nastawienie. Udało nam się zrealizować pierwszy wspólny, duży (blisko 80 osób) projekt Optymisji. Dziękuje za Twoje zaangażowanie!

Rafał Wójcicki
Buena Vista Media Group
quote-icon

Bardzo profesjonalne szkolenia. Prowadząca przekazała uczestnikom cenną merytoryczną wiedzę w adekwatny do tematyki sposób. Dodatkowym atutem jest duże poczucie humoru prowadzącej, spójne z treścią szkoleń.

Agnieszka Zienkiewicz
Euroszkolenia
quote-icon

Maria jest uosobieniem optymizmu. Sposób komunikowania się z uczestnikami warsztatów - pełen lekkości, humoru, ale także wiedzy podanej w przystępny sposób oraz właśnie optymizmu sprawia, że uczestnicy czują się zachęceni do aktywnego udziału. Wisienką na torcie jest nienaganny angielski. Polecam każdemu, kto pragnie wnieść do organizacji świeżość i pozytywne nastawienie!

Julia Nowak
Credit Suisse
quote-icon

Jeśli chcecie rozruszać trochę pracowników i przyczynić się, żeby się trochę lepiej poznali, to polecam Optymisję :)

Anna Rozentalska
Frontex
quote-icon

Jeśli ktoś lubi inteligentne żarty, dobrze podaną wiedzę i do tego świetną zabawę to Dr Maria Kmita jest najlepszym wyborem. Polecam wszystkim Optymisję.

Hanna Kiec-Gawroniak
Agencja Eventowa Na poziomie
quote-icon

Optymistyczne warsztaty z dr Marią Kmitą obfitowały w różne zabawy - które oprócz rozrywki sprawiły, że poznaliśmy się w grupie trochę z innej strony, a to z kolei wpłynęło na poczucie więzi i integrację w zespole!

Ewa Doroszuk
Nettle
quote-icon

Mogę z całym przekonaniem polecić dr Marię Kmitę, która prowadziła warsztaty z zarządzania stresem na naszym projekcie. Maria Kmita ma dar do przekazywania swojej ogromnej wiedzy z dziedziny zarządzania emocjami, pokazuje jak radzić sobie z nadmiarem stresu w pracy jak i w domu. Całość prowadzona profesjonalnie, z dużą dawką humoru. Super kontakt, brak dystansu. Myślę, że każdy kto odbędzie takie szkolenie wyjdzie z niego uzbrojony w potrzebną wiedzę i lifehacki. Od dziś cały zespół patrzy w przyszłość z Optymisją :)

Marek Milian
Skanska
quote-icon

Bardzo ciekawy warsztat, niesamowita dawka optymizmu, pełen pozytywnej energii oraz obfitujący w ogrom inspiracji.

Izabela Laskowska
Rossmann
quote-icon

Warsztaty Optymisji idealnie spełniły nasze oczekiwania. Zajęcia doskonale sprawdziły się jako element integrujący nasz zespół. Polecamy każdemu, kto chce urozmaicić spotkanie integracyjne w swojej firmie.

Paweł Czachor
Volvo
quote-icon

Maria Kmita przeprowadziła dla naszych pracowników bardzo energetyczne, pozytywne warsztaty śmiechu! Było o pozytywnych relacjach w miejscu pracy, było zabawnie, a ci co nie mogli być na warsztatach żałowali, że się nie zapisali: śmiech niósł się po korytarzach :) Bardzo polecam współpracę z Panią Marią: jest rzetelną, profesjonalną pasjonatką tego, co robi!

Jolanta Ukleja
Wyższa Szkoła Bankowa
quote-icon

Warsztaty Optymisji to ekstremalna dawka pozytywnej energii, która pozwala uczestnikom zrozumieć jak ważnym aspektem w naszym życiu i w pracy jest humor, dobre słowo, czy wypuszczenie ciut powietrza z balonika. Dr Maria Kmita serwuje to wszystko stosując wysublimowany żart :) Zapewne to nie nasze ostatnie spotkanie. I tak dowiedziałam się, że można mieć doktorat z humoru!

Dominika Frydlewicz
CEDO
arrow-icon
arrow-icon
wave-icon

Pełna oferta warsztatów

1

Wyśniony zespół - zasady higieny snu

arrow
Wyspany zespół to najprostszy i najtańszy przepis na produktywność, kreatywność i pozytywny nastrój w Twoim miejscu pracy.

Problem polega na tym, że często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak sen lub jego brak może na nas wpływać. W Polsce 50 procent pracowników ma problemy ze snem. Jak donoszą najnowsze badania, brak lub niska jakość snu wpływają negatywnie zarówno na nasze zdrowie jak i jakość pracy.

Korzyści dla zespołu:
  • umiejętności szybkiego zasypiania
  • wiedza o wpływie snu na zdrowie i jakość pracy
  • wiedza o zasadach higieny snu
Korzyści dla firmy:
  • większa produktywność i kreatywność pracowników
  • redukcja błędów popełnianych przez zmęczenie
  • poprawa atmosfery w miejscu pracy i wizerunku firmy
lightbulb
theory-icon

A. Część teoretyczna

Twoi pracownicy poznają mity i fakty na temat snu oraz zapoznają się z wieloma aspektami snu nocnego i drzemek. Omówimy m.in:
  • funkcje snu dla zdrowia psychicznego
  • funkcje snu dla zdrowia fizycznego
  • rolę snu w nauce i pracy
  • zasady higieny snu czyli dbanie o właściwą jakość i ilość snu
  • problemy ze snem
practical-icon

B. Część praktyczna

Pracownicy będą mogli przetestować różne metody relaksacji i zasypiania. Wypróbujemy między innymi:
  • melisę i lawendę
  • techniki oddechowe
  • wizualicje
  • dźwięki natury i muzykę klasyczną
  • zatyczki do uszu i opaski na oczy
Część praktyczna kończy się dyskusją o tychże metodach i wymianą własnych doświadczeń.

2

Warsztaty z komunikacji: Pozytywne relacje w miejscu pracy

arrow
Wszystko w biznesie opiera się na ludziach. Dlatego warto inwestować w komunikację w miejscu pracy. Humor jest czynnikiem, który może zespolić pracowników i stworzyć pozytywną kulturę/atmosferę w firmie. Nasze mózgi potrzebują pozytywnych bodźców, a humor wspiera motywację, zaangażowanie i pozytywną komunikację.

Korzyści dla pracowników:
  • lepsza komunikacja i kooperacja
  • lepsze nastawienie do pracy
  • kreatywne myślenie
Korzyści dla firmy:
  • większa produktywność i efektywność pracowników
  • mniej konfliktów
people laughing
theory-icon

A. Część teoretyczna

Znaczenie humoru w relacjach z nowymi pracownikami. Omawiamy między innymi:
  • dynamikę interakcji między starymi a nowymi pracownikami
  • wartość pozytywnej komunikacji i humoru w nawiązywaniu relacji z nowymi pracownikami
  • znaczenie pozytywnych rytuałów: od powitań po imprezy integracyjne
practical-icon

B. Część praktyczna

Skupiamy się na odgrywaniu ról i testowaniu kreatywnych sposobów witania nowych pracowników w firmie, budowania z nimi pozytywnych relacji i włączania ich do zespołu.

3

Humor, konflikty i wypalenie zawodowe

arrow
Twój zespół zrozumie skąd biorą się konflikty i jak ocenić ich wagę oraz pozna kreatywne metody radzenia sobie z nimi w miejscu pracy. Dowie się też jak reagować na stres oraz jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.

Korzyści dla pracowników:
  • bardziej pozytywne i racjonalne nastawienie do wyzwań w miejscu pracy
  • lepsze samopoczucie
  • wyrobienie zdrowych nawyków
  • większa kontrola nad stresem
Korzyści dla firmy:
  • większa produktywność i efektywność pracowników
  • lepszy wizerunek
people debating
theory-icon

A. Część teoretyczna

Skupia się na znaczeniu wypalenia zawodowego, konfliktów w miejscu pracy, a także dobrostanu pracowników. Omawiamy m.in.:
  • potencjalne źródła stresu
  • typy konfliktów
  • sygnały wypalenia zawodowego
  • znaczenie humoru jako naturalnego mechanizmu obronnego
  • potencjał humoru w zapobieganiu wypaleniu zawodowemu
  • cechy dobrostanu
practical-icon

B. Część praktyczna

Pokazuje na konkretnych przykładach, jak w unikatowy sposób przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu i radzić sobie z codziennym stresem. Uczestnicy dzielą się swoimi doświadczeniami w zwalczaniu stresu i tworzą własne strategie na przyszłość. Dodatkowo poznajemy kreatywne metody radzenia sobie z konfliktami w miejscu pracy i sposoby unikania konfliktów i ich eskalacji. Dyskutujemy o realnych sytuacjach, które prowadzą do konfliktów w miejscu pracy i tworzymy kreatywne rozwiązania różnych problemów.

4

Humor w marketingu i sprzedaży

arrow
Humor świetnie "przyprawia" i napędza sprzedaż. Nic nie przyciąga uwagi bardziej niż zabawny slogan czy dowcipna reklama. Jest to sposób na wyróżnienie się wśród innych podobnych firm na rynku. Humor jest strategicznym narzędziem w marketingu. Tworzy pozytywny i rozpoznawalny wizerunek firmy.

Korzyści dla zespołu:
  • ćwiczenie kreatywności
  • lepsza komunikacja z klientem
  • satysfakcja
Korzyści dla firmy:
  • rozwój innowacyjności
  • lepszy wizerunek firmy
chart
theory-icon

A. Część teoretyczna

Skupia się na roli humoru w marketingu i sprzedaży. Omawiamy m.in.:
  • strategiczną rolę humoru w przyciąganiu nowych klientów
  • zalety pozytywnego języka marketingu
  • pozytywne i efektywne przykłady użycia humoru przez różne marki i organizacje
practical-icon

B. Część praktyczna

Pozwala wypróbować nowatorskie metody tworzenia sloganów, reklam i wizerunku marki, rozwijając kreatywność i komunikatywność zespołu.

5

Warsztaty motywacyjne: Krótki kurs optymizmu

arrow
Nastawienie do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej ma olbrzymie znaczenie dla wyników firmy. Pozytywna psychologia pokazuje jak można wdrożyć optymizm i uważność w codziennym życiu prywatnym i zawodowym tak, aby być bardziej zaangażowanym w różne zadania i sprostać mniejszym i większym wyzwaniom z entuzjazmem.

Korzyści dla zespołu:
  • większa kontrola nad swoim dobrostanem
  • lepsza komunikacja z klientem i innymi pracownikami
  • poczucie sprawczości

Korzyści dla firmy:
  • lepsza atmosfera w pracy
  • lepszy wizerunek firmy
  • mniejsza rotacja pracowników
people laughing
theory-icon

A. Część teoretyczna

Wyjaśnia główne założenia pozytywnej psychologii i pokazuje przykłady wdrażania jej w miejscu pracy. Omawiamy m.in.:
  • podstawy pozytywnej psychologii
  • zalety wprowadzenia jej założeń w miejscu pracy
  • zalety pozytywnej komunikacji i pozytywnego myślenia w różnych sytuacjach
practical-icon

B. Część praktyczna

Pozwala przećwiczyć pozytywne myślenie, komunikację i interwencje w miejscu pracy. Testujemy istniejące narzędzia do tworzenia pozytywnych interwencji w miejscu pracy i projektujemy nowe narzędzia w grupach.

6

Warsztaty integracyjne: Reaktywacja miejsca pracy

arrow
Miejsce pracy zawsze można ulepszyć zaczynając od jego personalizacji po lepsze wykorzystanie istniejących zasobów i warunków. Niewielkim kosztem można zmienić sposób zagospodarowania przestrzeni i czasu, aby lepiej służyły pracownikom zarówno podczas pracy jak i w przerwach. To jest inwestycja, która opłaca się zarówno pracownikom, jak i pracodawcom.

Korzyści dla zespołu:
  • lepsze samopoczucie pracowników
  • lepsza komunikacja i kooperacja zespołu
  • optymalne wykorzystanie istniejących pomieszczeń i czasu
Korzyści dla firmy:
  • rozwój innowacyjności
  • lepszy wizerunek
  • mniejsza rotacja pracowników
  • zapobieganie wypaleniu zawodowemu
lightbulb
theory-icon

A. Część teoretyczna

omawia kwestie ożywienia miejsca pracy, traktując je jak żywy organizm. Co więcej, przedstawia pomysły na:
  • personalizację miejsca pracy
  • lepsze użytkowanie pokojów socjalnych i wspólnych przestrzeni
  • lepsze wykorzystanie przerw w pracy
practical-icon

B. Część praktyczna

Skupia się na innowacyjnym świętowaniu małych i dużych sukcesów, a także na promocji oddolnych inicjatyw służących reaktywacji miejsca pracy. Poznajemy i testujemy narzędzia do lepszego wykorzystania przerw i wspólnych przestrzeni w miejscu pracy. Tworzymy sposoby na oryginalne świętowanie sukcesów.
slide 10
slide 11
slide 1
slide 2
slide 3
slide 12
slide 4
slide 5
slide 6
slide 7
slide 8
slide 9
slide 15
slide 13
slide 14
slide 10
slide 11
slide 1
slide 2
slide 3
slide 12
slide 4
slide 5
slide 6
slide 7
slide 8
slide 9
slide 15
slide 13
slide 14
slide 10
slide 11
slide 1
slide 2
slide 3
slide 12
slide 4
slide 5
slide 6
slide 7
slide 8
slide 9
slide 15
slide 13
slide 14
arrow-icon
arrow-icon

Zaufali nam

Volvo - logo
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu - logo
Frontex - logo
Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego - logo
BuenaVista Media Group - logo
Credit Suisse - logo